منظور از شتاب دهنده در کوییز

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار آنا، این شتاب‌دهنده در حوزه‌های غیر از فناوری‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر وب فعالیت می کند و بخش دیگری از بازار استارتاپ های ایرانی را هدف گرفته است و سعی دارد تا با بهره گیری از مدل بومی پرش، این مفهوم را گسترش دهد که استارتاپ ها فقط در فناوری های وب و تجارت الکترونیک نیستند. حوزه های تخصصی شتاب دهنده پرش شامل: معادن، انرژی، بازیافت، تجهیزات پزشکی، گردشگری، مد و لباس، لجستیک و حمل و نقل است و در همه این موارد فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزاری برای بهبود و سرعت بخشیدن به فرآیند های کسب و کار مد نظر است. خبرنگار خبرگزاری آنا به منظور ارائه توضیحات بیشتر در این باره با محسن مولایی نسب مدیرعامل این شرکت شتاب دهنده به گفت‌وگو نشسته است که در زیر پی می گیریم: *خودتان را معرفی کنید و بگویید ایده شتاب دهنده پرش چگونه شکل گرفت و اجرایی شد ؟ تاکنون 5 رویداد پرش برگزار شده است و به زودی رویداد ششم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم این رویداد را در دیگر واحد های بزرگ
به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، این شتاب‌دهنده در حوزه‌های غیر از فناوری‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر وب فعالیت می کند و بخش دیگری از بازار استارتاپ های ایرانی را هدف گرفته است و سعی دارد تا با بهره گیری از مدل بومی پرش، این مفهوم را گسترش دهد که استارتاپ ها فقط در فناوری های وب و تجارت الکترونیک نیستند. حوزه های تخصصی شتاب دهنده پرش شامل: معادن، انرژی، بازیافت، تجهیزات پزشکی، گردشگری، مد و لباس، لجستیک و حمل و نقل است و در همه این موارد فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزاری برای بهبود و سرعت بخشیدن به فرآیند های کسب و کار مد نظر است. خبرنگار خبرگزاری آنا به منظور ارائه توضیحات بیشتر در این باره با محسن مولایی نسب مدیرعامل این شرکت شتاب دهنده به گفت‌وگو نشسته است که در زیر پی می گیریم: *خودتان را معرفی کنید و بگویید ایده شتاب دهنده پرش چگونه شکل گرفت و اجرایی شد ؟ تاکنون 5 رویداد پرش برگزار شده است و به زودی رویداد ششم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم این رویداد را در دیگر واحد های بزرگ
نشریه معتبر کرانچ‌بیس (Crunchbase)، گزارش جذابی در خصوص ایده‌های فناورانه‌ای که نظر موفق‌ترین شتاب‌دهنده‌ها در کشورهای توسعه‌یافته را به خود جلب می‌کنند، منتشر کرد که در این مطلب به شرح آن می‌پردازیم. به گزارش سیناپرس به نقل از نوپانا، روش​‌های زیادی برای پیش‌​بینی آینده​ تکنولوژی​‌های بزرگ وجود دارد. ما می‌​توانیم شرایط کنونی را مطالعه و اکتشافات بزرگ علمی را دنبال کنیم و یا با کارشناسان حوزه​ تکنولوژی مشور‌ت‌هایی داشته باشیم. با این حال، راه دیگری نیز وجود دارد: بهره‌گیری از شتاب​‌دهنده‌​های استارت‌آپی. این شتاب​‌دهنده​‌ها، با برگزاری دوره​‌های ثابت و اشتراکی خود، از کسب​‌وکارهای نوپا حمایت می‌کنند و آموزش‌های مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می‌دهند. ماحصل این پشتیبانی، برگزاری برنامه​ ارائه عمومی است که در آن، استارت‌آپ​‌ها کسب‌​وکار خود را برای سرمایه‌​گذاران احتمالی به نمایش می​‌گذارند. شتاب​‌دهنده‌​ها معمولا در مرحله اول، تا ۳۰
سیناپرس: دانشمندان اروپایی امیدوارند با استفاده از پروژه جدید آژانس فضایی این کشور درک بهتری از روش‌های مقابله با اثرات تابش‌های پرانرژی بر فضانوردان به دست آورند   یکی از چالش‌های پیش روی انسان برای سفرهای آینده فضایی و به‌خصوص زمانی که قصد اقامتی طولانی در راه مقاصد میان‌سیاره‌ای یا اقامتی طولانی بر سطح اجرامی مانند ماه یا مریخ را داشته باشد، مواجهه با مسئله تابش‌ها و ذرات پرانرژی است. ما روی زمین به لطف جو سیاره خود تحت محافظت دائم در مقابل ذرات پرانرژی هستیم که در فضا از سوی منابع مختلف ازجمله بادهای خورشید حضور دارند. بدن ما و زیست‌شناسی آن در زیر چتر محافظ جو زمین توسعه‌یافته است. تحقیق درباره تأثیرات مواجه طولانی‌مدت در برابر این تابش‌ها و روش‌های محافظت بدن در برابر آن‌یکی از مهم‌ترین بخش‌های پازل سفرهای طولانی فضایی به شمار می‌رود. حالا آژانس فضایی اروپا (ESA) برنامه تازه‌ای را در زمینه بررسی تأثیر تابش‌های پرانرژی
سیناپرس: دانشمندان اروپایی امیدوارند با استفاده از پروژه جدید آژانس فضایی این کشور درک بهتری از روش‌های مقابله با اثرات تابش‌های پرانرژی بر فضانوردان به دست آورند یکی از چالش‌های پیش روی انسان برای سفرهای آینده فضایی و به‌خصوص زمانی که قصد اقامتی طولانی در راه مقاصد میان‌سیاره‌ای یا اقامتی طولانی بر سطح اجرامی مانند ماه یا مریخ را داشته باشد، مواجهه با مسئله تابش‌ها و ذرات پرانرژی است. ما روی زمین به لطف جو سیاره خود تحت محافظت دائم در مقابل ذرات پرانرژی هستیم که در فضا از سوی منابع مختلف ازجمله بادهای خورشید حضور دارند. بدن ما و زیست‌شناسی آن در زیر چتر محافظ جو زمین توسعه‌یافته است. تحقیق درباره تأثیرات مواجه طولانی‌مدت در برابر این تابش‌ها و روش‌های محافظت بدن در برابر آن‌یکی از مهم‌ترین بخش‌های پازل سفرهای طولانی فضایی به شمار می‌رود. حالا آژانس فضایی اروپا (ESA) برنامه تازه‌ای را در زمینه بررسی تأثیر تابش‌های پرانرژی و روش‌های
سیناپرس: در سال‌های اخیر بازی‌های رایانه‌ای گسترش زیادی در سراسر جهان پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند محبوبیت باورنکردنی در میان کاربران پیدا کنند. بازی‌های دیجیتالی که تنها مختص به اشخاص محدودی نیست و همه اقشار جامعه از کوچک‌و‌بزرگ، پیر و جوان و زن‌و‌ مرد هر کدام به نوعی با سرگرمی‌های دیجیتال بخشی از وقت روزانه خود را سپری می‌کنند. بدون شک این محبوبیت دلیل رشد صنعت گیم در جهان است و این موضوع باعث شده تا کشور‌های پیشرفته و در حال توسعه به این بخش به چشم یک صنعت پول‌ساز نگاه کنند. این صنعت درآمدزا طی  چند سال اخیر در ایران نیز از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است. به گفته سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی، بازی‌سازی ایران در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته است. اگر در افق ۲۰ ساله در برخی از حوزه‌ها هنوز به رتبه اول منطقه نرسیده‌ایم اما در بازی‌سازی رتبه اول منطقه شده‌ایم و این نشان می‌دهد می‌توانیم این مسیر را در رقابتی گسترده‌تر و جدی‌تر دنبال کنیم.
صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار سعید منتظرالمهدی در چهاردهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی‌بر اینکه در سال 95 چه تعداد از مشمولین خرید غیبت سربازی ثبت نام کرده و کارت خود را دریافت کرده‌اند، توضیح داد: در حوزه وظیفه عمومی 160 هزار و 639 نفر که مشمول پرداخت جریمه غیبت بیش از 8 سال بوده‌اند و در 9 ماهه ابتدایی سال ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد وضعیت خدمت 120 هزار نفر مشخص شده و بیش از 45 هزار نفر کارت معافیت خود را دریافت کرده‌اند. وی با بیان اینکه در سال گذشته 320 هزار نفر در این خصوص ثبت‌نام کردند، عنوان کرد: در سال 94 برای 200 هزار نفر از مشمولین غائب خرید سربازی کارت معافیت صادر شده است. سخنگوی ناجا با بیان اینکه به افرادی که به سربازی نرفته‌اند و 8 سال بیشتر غیبت دارند،توصیه می‌کنم تا زمان باقی است از فرصت استفاده کنند، گفت:‌ برای پرداخت جریمه امکان پرداخت نقدی و اقساطی وجود دارد برای پردخت اقساطی مشمولین ابتدا یک سوم جریمه را به صورت نقدی و بقیه را طی 24 ماه پرداخت می‌کنند،البته بعد از پرداخت
صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین»، رونمایی از بازی رایانه‌ای «شتاب در شهر۲» پیش از صبح امروز یکشنبه ۳ مرداد ماه با حمایت بنیاد ملی‌ بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگسرای سرو برگزار شد. در این مراسم علاوه بر تیم سازنده، ناشر بازی و مسئولان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمود صیدانلو رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، شروین یگانه قهرمان کشور در رشته سرعت، خبرنگاران و جمعی از فعالان و علاقه‌مندان حوزه بازی‌سازی حضور داشتند. در ابتدای این مراسم پس از خوش‌آمدگویی مجری، ویدئویی از پروژه‌های پیشین استودیو آروین تک پخش شد که سیر تکاملی و پیشرفت کیفیت عناوین این استودیو و به نوعی بازی‌های ایرانی را نشان می‌داد که در 15 سال تا چه اندازه پیشرفت کرده‌اند. پس از نمایش این ویدئو، حسین احمدی به عنوان مدیرعامل استودیو آروین تک و طراح بازی «شتاب در شهر۲» پشت تریبون قرار گرفت تا از ویژگی‌های فنی و محتوایی این بازی بگوید. احمدی صحبت‌های خود را با تعریف خاطره‌ای از نحوه‌ی بازی‌ساز شدن‌اش آغاز کرد و گفت: استودیو بازی‌سازی
صاحب‌خبر - به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رونمایی از بازی رایانه‌ای «شتاب در شهر ۲» پیش از صبح امروز یکشنبه ۳ مرداد ماه با حمایت بنیاد ملی ‌بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگسرای سرو برگزار شد. در این مراسم علاوه بر تیم سازنده، ناشر بازی و مسئولان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمود صیدانلو، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، شروین یگانه، قهرمان کشور در رشته سرعت، خبرنگاران و جمعی از فعالان و علاقه‌مندان حوزه بازی‌سازی حضور داشتند. در ابتدای این مراسم پس از خوش‌آمدگویی مجری، ویدئویی از پروژه‌های پیشین استودیو آروین‌تک پخش شد که سیر تکاملی و پیشرفت کیفیت عناوین این استودیو و به نوعی بازی‌های ایرانی را نشان می‌داد که در 15 سال تا چه اندازه پیشرفت کرده‌اند. پس از نمایش این ویدئو، حسین احمدی به عنوان مدیرعامل استودیوی آروین‌تک و طراح بازی «شتاب در شهر ۲» پشت تریبون قرار گرفت تا از ویژگی‌های فنی و محتوایی این بازی بگوید. احمدی صحبت‌های خود را با تعریف خاطره‌ای از نحوه‌
صاحب‌خبر - طراح بازی «شتاب در شهر ۲» و مدیرعامل استودیو بازی‌سازی آروین تک در آیین رونمایی از این بازی گفت: تمام ابزارهای مورد استفاده برای ساخت این عنوان، تولید تیم سازنده و با دانش فنی بومی بوده است. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رونمایی از بازی رایانه‌ای «شتاب در شهر۲» پیش از صبح امروز یکشنبه ۳ مرداد ماه با حمایت بنیاد ملی‌ بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگسرای سرو برگزار شد. در این مراسم علاوه بر تیم سازنده، ناشر بازی و مسئولان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمود صیدانلو رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، شروین یگانه قهرمان کشور در رشته سرعت، خبرنگاران و جمعی از فعالان و علاقه‌مندان حوزه بازی‌سازی حضور داشتند. در ابتدای این مراسم پس از خوش‌آمدگویی مجری، ویدئویی از پروژه‌های پیشین استودیو آروین تک پخش شد که سیر

دانلود قانونی سریال دل
۰۵:۱۷:۲۵, ۱۵ دی ۱۳۹۸
معرفی وب سایت سریال هیولا
۰۰:۰۰:۰۰, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸