رنده علی صباغ

سایت گالری عکسبخش نقاشی هنرمندان، نقاشی نقاشان بزرگ، نقاشی های هنرمندان تصاویر رنده شده بسیار زیبا ار الکساندر Farto معروف به Vhils, عکسهای هنری بسیار زیبا که این هنرمند بر روی دیوار ایجاد کرده استتصاویر رنده شده چهره افراد بر روی دیوار
صاحب‌خبر - گروه فرهنگی رجانیوز: وحیدزاده در ارتباط با روایت و شیوۀ داستان‌گویی بیرقی در فیلم «من» بیان داشت: فیلم «من» اصلاً فیلم خوبی نیست و انبوهی از چیزهای شگفت‌انگیز می‌بینیم که در پس آنها هیچ‌چیز نیست. روایت کارگردان عقیم است و بخش زیادی از کاری که با مخاطب می‌کند برانگیختن حیرت اوست. ما شخصیتی را معرفی می‌کنیم که تیپ است و غیرقابل باور است، داستان از خلأ شروع می‌شود و فقط توضیح می‌دهد که این آدم ترسناک و مقتدر است و بقیه در برابر او ذلیل هستند و می‌خواهند خود را به او نزدیک کنند. یکی از ضعف‌های مهم فیلم، گفتن است و تنها یک واگویه را تا آخر فیلم می‌شنوم.   صباغ‌ نیز دیدگاه خود را در این رابطه بیان کرد و گفت: قطعاً فیلم نکات مثبتی دارد و با نظر آقای وحیدزاده به این صورت که فیلم بدی هست موافق نیستم، فیلمی می‌بینیم که خلاف تمام کلیشه‌های ذهنی مخاطب از لیلا حاتمی است و اتفاقی که در مورد کاراکتر آذر می‌افتد کلیشه‌زدایی است و فیلمساز نه در دفاع از این کاراکتر هست و نه در تلاش برای مذمت او، و خیلی خوب آن موقعیت را به
مهدی صباغ‌زاده کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «دیو باید بمیرد» به کارگردانی پسرش کاوه صباغ‌زاده گفت: کاوه برای ساخت فیلم «دیو باید بمیرد» هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اما قرار بر این شده که فارابی جواب ‌خود را هفته بعد از عید ‌فطر بدهد که آیا همکاری خواهد کرد و دستور ساخت خواهد داد و یا نه.وی افزود: فیلمنامه فیلم کاوه بسیار انسجام یافته، پر از درام و جذاب است و می‌تواند جز یکی از کارهای سینمایی خوب باشد. خود کاوه نیز با تجارب بالایی که از دستیاری و همکاری با کارگردانی و فیلمسازان با تجربه به دست آورده در خلق فضای مطلوب برای فیلم و ارتباط آن با مخاطب موفق خواهد بود.این کارگردان عنوان کرد: پیش از این به خاطر به تعویق افتادن فیلم کاوه‌ «دیو باید بمیرد» و مشکلات پیش آمده اعتراض داشتم و غیر از این
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سحر صباغ سرشت درباره ویژگی های این اثر می گوید: «فصل نرگس» روایتی شهری محسوب می شود که با نقش های متعدد و متنوع و تکثر و تعدد لوکیشن، داستانی جذاب و پرکشش را از جنوبی ترین نقطه شهر تا  شمالی ترین نقطه تهران روایت می کند. این تهیه کننده که پیشتر به عنوان بازیگر، مجری طرح، مدیر تولید و دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در سینمای ایران فعالیت داشته است درباره فیلمنامه «فصل نرگس» می گوید: ویژگی فیلمنامه این اثر برای من شکل روایی متفاوت آن است. فیلمنامه سه قصه تو در تو را روایت می کند و هر قصه جذابیت های خود را دارد در عین حال  تاثیرات خود را روی قصه بعدی هم می گذارد و روایتی متفاوت را شکل می دهد که قطعا پر مخاطب هم خواهد بود. نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان «آیینه های رو برو» فیلمنامه اثر جدیدش را با عنوان قبلی «فصل اطلسی» به نگارش درآورد اما چون ساخت این اثر به فصل پاییز موکول شد و گل اطلسی در تابستان می روید، به «فصل
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سحر صباغ سرشت درباره ویژگی های این اثر می گوید: «فصل نرگس» روایتی شهری محسوب می شود که با نقش های متعدد و متنوع و تکثر و تعدد لوکیشن، داستانی جذاب و پرکشش را از جنوبی ترین نقطه شهر تا  شمالی ترین نقطه تهران روایت می کند. این تهیه کننده که پیشتر به عنوان بازیگر، مجری طرح، مدیر تولید و دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در سینمای ایران فعالیت داشته است درباره فیلمنامه «فصل نرگس» می گوید: ویژگی فیلمنامه این اثر برای من شکل روایی متفاوت آن است. فیلمنامه سه قصه تو در تو را روایت می کند و هر قصه جذابیت های خود را دارد در عین حال  تاثیرات خود را روی قصه بعدی هم می گذارد و روایتی متفاوت را شکل می دهد که قطعا پر مخاطب هم خواهد بود. نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان «آیینه های رو برو» فیلمنامه اثر جدیدش را با عنوان قبلی «فصل اطلسی» به نگارش درآورد اما چون ساخت این اثر به فصل پاییز موکول شد و گل اطلسی در تابستان می روید، به «فصل
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین قسمت این برنامه با موضوع «توسل» به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.   در این برنامه و در گفت‌وگو با مهمانان، به این نکته اشاره می‌شود که توسل به خداوند، تحت هر شرایطی تا چه میزان می‌تواند مفید فایده باشد و از سوی دیگر، توسل در محیط خانوادگی، امید به زندگی و تداوم همزیستی مشترک همسران را افزایش می‌دهد.   خانم زهرا رکاب‌ساز مادر شهید دکتر سید جواد صباغ، مهمان این قسمت از «شیدایی» خواهد بود؛ او در گفت وگو با عبدالله روا مجری برنامه، از راز شیدایی پسر شهیدش می گوید، اینکه چرا رفت و آرمانش چه بود و امروز چه وظیفه‌ای بر عهده دیگرانی است که میراث‌دار آنها هستند.   شهروز حبیبی، خواننده پاپ کشورمان نیز در برنامه امشب حضور می‌یابد و به اجرای برخی آثار خود می‌پردازد.   در بخش تندیس
صاحب‌خبر - به گزارش بولتن نیوز، در اواخر دهه 1370 سریالی از تلویزیون پخش شد، با عنوان "روزگار جوانی" که صباغ سرشت در آن سریال ایفاگر نقش "جیران" بود. او در این سال‌ها در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده است، از دستیاری، منشی صحنه، مدیر تولید، مجری طرح و حتی سرمایه‌گذار، در یک جمله آهسته اما پیوسته و قدم‌به‌قدم مسیر خود را مستقل پیداکرده و حالا در مقام تهیه‌کننده "فصل نرگس" اولین فیلم مستقل خود را برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند. به همین بهانه با این تهیه‌کننده جوان به گفتگو نشستیم که در زیر می‌خوانید: چطور شد که به‌عنوان اولین کار در حوزه تهیه کنندگی به سراغ تولید "فصل نرگس" رفتید؟ حدود دو سال پیش از طریق شایسته ایرانی، دوست مشترکمان با نگار آذربایجانی از نزدیک آشنا شدم. فیلم قبلی او "آیینه‌های روبه‌رو" را بسیار دوست داشتم. فیلمنامه ابتدایی را با عنوان " کلاژ" برایم فرستادند. وقتی فیلمنامه را خواندم طی جلسات طولانی و چندماهه با ایشان برنامه بازنویسی انجام شد و پیش‌تولید کار را آغاز کردیم. از
صاحب‌خبر - کارگردان فیلم سینمایی «صبحانه ای برای دو نفر» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: نمی توان گفت که در سینمای ایران به معنای واقعی کلمه «باندهای مافیایی» وجود دارد چرا که باندهای مافیایی عموماً زمانی شکل می گیرند که منافع سرشاری را بخواهند به جیب بزنند و از آنجا که سر جمع سینمای ایران منافع چندانی دربر ندارد نمی توان گفت که باندهای مافیایی در آن وجود دارند و تصمیم گیری می کنند بلکه این لابی بازی است که در سینمای ما تعیین کننده است و متشکل از جمعی بسیار محدود و کم ارزش است. وی ادامه داد: قطعاً اگر مافیا به معنای واقعی کلمه در سینمای ایران وجود داشت از من و امثال من به عنوان سینماگران قدیمی دعوت می کرد تا در جمع شان حضور داشته باشیم، اما متأسفانه همواره شاهد آن بوده ام که لابی گری برخی افراد باعث شده تا بسیاری از فیلم های خوب و ارزشمند نتوانند در زمان مناسب به اکران برساند و یا بودجه ای برای تولید فیلم های خوب به سینماگرانی که جزو طرفداران و دوستان این لابی گران نبوده اند داده نشده است. صباغ زاده سپس با تأکید بر اینکه نظم و قانون مدونی در
صاحب‌خبر - برنامه این هفته سینمامعیار با موضوع نقد و بررسی فیلم «مَن» با حضور حامد یامین‌پور، علی صدری‌نیا، مهدی مافی، سهیل بیرقی، محمدرضا وحیدزاده، امیرعباس صباغو با اجرای سید امیر جاوید برگزار شد . بیرقی: استقبال مردم از «من» عالی است سهیل بیرقی درباره اوضاع اکران فیلم «من» بیان داشت: سالن‌های زیادی نداریم و شروعمان با 14 سالن بود، استقبال مردم خیلی عالی است و کامنت‌های مثبتی داریم و فروش هم روز به روز رشد داشته و در طی 6 روز اول اکران، از 350 میلیون در تهران رد کردیم. وی درباره انتخاب لیلا حاتمی برای بازیگر نقش اول توضیح داد و گفت: انتخاب خانم حاتمی هیجان‌انگیز است، به دنبال این بودم تا بازیگری که فاکتورهای بیرونی‌اش خیلی شباهتی به فاکتور بیرونی نقش ندارد دعوت کنم تا بازی کند و از زمان نوشتن به تنها کسی که فکر می‌کردم خانم حاتمی بود. او در ارتباط با برداشت منتقدان درباره روایت فساد سیستماتیک در این
صاحب‌خبر - به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به صباغ‌زاده آمده است: «با توجه به مصوبه مورخ 7 بهمن 94 هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و نظر به مراتب تعهد و تجربه‌های ارزنده جنابعالی در امور علم و فناوری به موجب این حکم به سمت «رییس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید. امید است با یاری جستن از الطاف بیکران ایزد یکتا و خرد جمعی صاحب‌نظران آموزش عالی کشور، با توجه به سندهای بالادستی نظام علم و فناوری کشور، سیاست‌های کلان و برنامه راهبردی 5ساله مصوب دانشگاه آزاد اسلامی، تحولات بین‌المللی در زمینه علوم و فناوری‌های نوین به‌ویژه موضوعات چندنظمی و فرارشته‌ای، با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مراکز پژوهشی و پژوهشکده‌های برتر و آزمایشگاه‌های پیشرفته واحدهای دانشگاهی و پژوهشگران ممتاز دانشگاه در بالا بردن جایگاه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ایجاد شبکه نخبگان پژوهشی در تراز ملی و بین‌المللی پیروز و سرافراز باشید.»