دانلود اهنگ بدون کلام فرهاداسلوب

به گزارش گروه فرهنگی جام نیوز، چندی پیش صادق زیباکلام استاد دانشگاه و جامعه‌شناس، در مراسم رونمایی از کتاب «زیر پوست قصه‌ها» سخنانی درباره هنرمندان حکومتی و غیرحکومتی بیان و در عرصه سینما یک تقسیم‌بندی برای هنرمندان ارائه کرد.   زیباکلام طی سخنانی با اشاره به اینکه سینماگران ایرانی را می‌توان به سه گروه تقسیم کرد؛ گفته بود: «گروه اول سینمای حکومتی است که در وضعیت فعلی سمبل آن ابراهیم حاتمی‌کیا و مسعود ده‌نمکی است. گروه دوم سینمای گیشه‌ای است که از قبل انقلاب با پرویز صیاد و شهناز تهرانی و فیلم‌فارسی به وجود آمده و امروز نیز وجود دارد. اقلیت سوم سینمای هنری و سینمای هنر برای هنر است و افرادی همچون رخشان بنی‌اعتماد در این گروه قرار دارند. هنر حکومتی در هیچ زمان و هیچ جامعه‌ای چیزی برای ارائه نداشته است. هنر حکومتی در کشورهایی همچون شوروی، چین و کوبا که مهد این‌گونه هنرها بوده ره به جایی نبرده و در ایران نیز قطعاً موفق نمی‌شود. گروهی هرچقدر می‌خواهند می‌توانند
به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه ۲۴ اسفند ماه در نشست علمی فلسفه علم کلام در مجمع عالی حکمت اسلامی قم گفت: فلسفه علم کلام از فلسفه‌های مضاف به علوم است و مقصود از فلسفه‌های مضاف به علوم بر خلاف برخی افراد طعنه‌زننده مانند آب مضاف و قلیل و ... نیست.خسروپناه با بیان اینکه فلسفه مضاف به علوم، دانشی است که به پرسش‌های بیرونی آن دانش به روش تاریخی و منطقی می‌پردازد بیان کرد: کارکرد علم، تاثیر و تاثری که این علم بر علوم دیگر می‌گذارد و سایر مسائل بیرونی مرتبط با این علم در فلسفه علم بحث و در واقع به رئوس ثمانیه پرداخته می‌شود.وی
به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عزالدین رضانژاد، استاد جامعه المصطفی (ص) امروز ۲۴ اسفند در نشست فلسفه علم کلام در مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: از کلام، به فقه اکبر در نزد علمای اهل سنت و شیعه تعبیر کرده‌اند؛ چون موضوع علم کلام، ذات و صفات حق تعالی است و، چون این موضوع برترین و والاترین نقطه عالم وجودی برخوردار است.وی با بیان اینکه علم کلام ارتباط تنگاتنگی با علوم دیگر و به خصوص علوم دینی دارد افزود: آگاهی بخشی تحقیقی نسبت به اعتقادات دینی از مهمترین اهداف علم کلام است لذا تعداد زیادی از فق‌های ما قبل از این که فقیه باشند متکلم هستند و در کتب فقهی از مباحث کلامی شروع کرده‌اند.رضانژاد تصریح
به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عزالدین رضانژاد، استاد جامعه المصطفی (ص) امروز ۲۴ اسفند در نشست فلسفه علم کلام در مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: از کلام، به فقه اکبر در نزد علمای اهل سنت و شیعه تعبیر کرده‌اند؛ چون موضوع علم کلام، ذات و صفات حق تعالی است و، چون این موضوع برترین و والاترین نقطه عالم وجودی برخوردار است.وی با بیان اینکه علم کلام ارتباط تنگاتنگی با علوم دیگر و به خصوص علوم دینی دارد افزود: آگاهی بخشی تحقیقی نسبت به اعتقادات دینی از مهمترین اهداف علم کلام است لذا تعداد زیادی از فق‌های ما قبل از این که فقیه باشند متکلم هستند و در کتب فقهی از مباحث کلامی شروع کرده‌اند.رضانژاد تصریح
صاحب‌خبر - گروه فرهنگ و هنر: این آنسامبل، مدتی است آغاز به ضبط تازه ترین آلبوم موسیقی بی کلام خود کرده است؛ اما این اثر ویژگی‌های متفاوتی دارد. به جای اجرا در سالن‌های کنسرت و ضبط در استودیو، در کافه‌های تهران اجرا می‌شود و قرار است به همین نام -کافه‌هاى تهران- نیز منتشر شود. خود گروه در این باره گفته است: «این پروژه در واقع تولید یک آلبوم موسیقى بدون کلام است که در آن ١٢ قطعه موسیقى براى کافه‌هاى تهران نوشته می‌شود و هر یک از این قطعات موسیقى که بنا به فضاى موجود کافه‌ها ساخته می‌شود، به نام همان کافه در آلبوم نهایى قرار می‌گیرد. ضبط همه قطعات آلبوم کافه‌هاى تهران در همان کافه که قطعه به نامش ساخته شده انجام می‌شود و به صورت ضبط زنده در آلبوم قرار می‌گیرد. تولید این اثر موسیقیایى از تاریخ یکم شهریور ماه جارى آغاز شده و اولین قطعه با آهنگسازى فردین
آلبوم «بر مدار زمان» دربردارنده قطعه هایی در تکنوازی ساز تنبک است که فرهاد صفری، نوازنده تنبک و سازهای کوبه ای آن را اجرا کرده است.صفری متولد 1361، تنبک را نزد اژدر سلطان آبادی، علیرضا مشعوفی و استاد بهمن رجبی فراگرفته است. این نوازنده جوان، تاکنون سازهای کوبه ای گوناگونی ابداع کرده، که از جمله آنها می توان به «باژ»، «زَروان»، «باژنگ»، «کوبانه»، «کارنگ» و «بادیه» اشاره کرد. صفری که سابقه نوازندگی در گروه «قمر» و آلبوم های «وطن» و «از جان و از دل» (سالار عقیلی) و «درفش کاویانی» (شهرام ناظری) را در کارنامه دارد، روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار موسیقی ایرنا درباره آلبوم خود با عنوان «بر مدار زمان» سخن گفت.فرهاد صفری گفت: آلبوم «بر مدار زمان»، مجموعه ای از نواخته هایم است که دوست داشتم مخاطبان، این تکنوازی های تنبک من را بشنوند. آغاز تولید این اثر به سال 1387 بر می گردد و آن را در سال 88 ضبط کردیم، اما هفت سال طول کشید تا این آلبوم در مهر سال 95 منتشر شود.وی درباره چرایی این فاصله طولانی بین تولید و توزیع آلبوم «بر مدار زمان» تصریح کرد: این اثر
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، «اقتصاد بدون نفت» شاید در نگاه اول عبارت درستی نباشد، چرا که ایران منابع خدادادی بسیاری در حوزه نفت و گاز دارد که نادیده گرفتن آنها نه ممکن و نه درست است. در واقع طرح اقتصاد بدون نفت، نه طرحی برای نادیده گرفتن درآمدهای نفتی در کلیت اقتصاد کشور، بلکه شیوه ای برای عدم توجه به این درآمدها در تامین هزینه‌های جاری کشـور است، یعنی تلاشی است برای آنکه اداره کشور با تکیه بر درآمدهای نفتی انجام نگیرد، بلکه از این درآمدها به عنوان سرمایه ملی اسـتفاده کنیم که روزبه روز به آنها افزوده شود. این موضوع را در کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی هم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی می‌شود پیدا کرد که در ذیل بخش کوچکی از بیانات امام خمینی(ره) را مرور می‌کنیم: کاهش وابستگی به ذخایر زیر زمینی ما چاه‌های نفت را نمی‌بندیم ولیکن چوب حراج هم بر آن نمی‌زنیم ولی کسی هم نمی‌تواند بر ما تحمیل کند که استفاده کردن ما از نفت فقط باید از طریق فروش نفت به دیگران باشد.
صاحب‌خبر - به گزارش ایسنا، نمایش «گرگ و میش» به کارگردانی «کریستینا گالبیاتی» و «ایلیالو گینبوهل»،‌ اثری مدرن در قالب «اینستالِیشن» بود که برای تماشاچی ایرانی تجربه‌ای نو به حساب می‌آمد و طبیعتا با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد. «اینستالیشن» نوعی هنر فضامحور و سه‌بعدی است که بیشتر در موزه‌ها و گالری‌ها ارائه می‌شود و مخاطب در آن‌ها در معرض صوت، ویدیو،‌ نور و یا پرفورمنس قرار می‌گیرد. *** به همراه تماشاگران که تعدادشان مشخص و محدود بود، وارد اتاقی کوچک با پنج نیمکت شدیم. کف اتاقک خاصیتی آیینه‌ای داشت و نیمکت‌ها دورتادور اتاق روبروی هم قرار داشتند. لامپ‌های زیادی با چیدمان مختلف از سقف آویزان بود و بین نیمکت‌ها هم مملو از سیم و لامپ‌های بزرگ بود. چند پنجره با شیشه‌های مات نیز تماشاگران را احاطه کرده بود. «گرگ و میش» قصه نداشت،‌ بازیگر نداشت و یک اجرای صحنه‌ای هم محسوب نمی‌شد. در طول این اجرای 55 دقیقه‌ای که پیش از آن از همه تماشاگران خواسته شد تمام وسایل و حتی کاپشن و ژاکت‌های خود