دانلودمستند پسرانی باگوش های شکسته

یک بررسی نشان داد موسیقی با فرکانس بین 125 تا 20 هرتز باعث تحریک ژن‌های گیاه می‌شود و سرعت رشد آن را افزایش می‌دهد.به گزارش فارس،‌ محققان دریافتند که گیاهان در مقابل امواج موسیقی صوتی، عکس‌العمل نشان می‌دهند و به عبارت دیگر می‌توان گفت گیاهانی که برای آنها موسیقی پخش شده است، سریع‌تر از هم‌نوعان خود رشد می‌کنند.محققان کره جوبی در این آزمایش از موسیقی کلاسیک استفاده کردند و برای گیاهان مورد نظر خود سونات مهتاب ساخته بتهوون را پخش کردند. در پایان این بررسی مشخص شد گیاهان به موسیقی گوش می‌دهند و به صداهایی که در اطراف آنها پخش می‌شود توجه می‌کنند.پیش از این به صورت علمی مشخص شده بود گیاهان در مقابل نور، باد و مواد غذایی موجود در خاک عکس‌العمل متفاوت نشان می‌دهند و نتایج بررسی جدید که در نشریه «نیو ساینتیست» چاپ شده است مشخص کرد کشاورزان در آینده می‌توانند با پخش موسیقی، سرعت رشد گیاهان خود را افزایش دهند.«می جئونگ» از کارشناسان مؤسسه ملی بیوتکنولوژی کشاورزی کره جنوبی به همراه همکارانش
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این فیلم که در سال ٩٢ در بخش مستند «حقیقت» جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود، اولین فیلم بلند نیما شایقی به شمار می‌رود. او پیش از این، چند فیلم کوتاه و مستند را در خارج از کشور ساخته بود که در جشنواره‌‌های جهانی هم مورد تقدیر قرار گرفتند.«پسرانی با گوش‌های شکسته» که تهیه‌کنندگی آن بر عهده سیامک شایقی کارگردان پیشکسوت است، روایت‌گر بلوغ نوجوانان کشتی‌گیرى است که سودای قهرمانی المپیک را دارند، ولی در عمل با آن چیزی که روبه‌رو می‌شوند و دست و پنجه نرم می‌کنند نه تنها قهرمانی بلکه واقعیت و مصائب زندگی خودشان است. این فیلم تلاش می‌کند تا نگاهی انسانی و صمیمانه به آرزوها و چالش‌های زندگی کشتی‌گیران نوجوانی که در حال گذار و آماده‌سازی برای مواجهه با بزرگترین رویداد زندگی‌شان هستند داشته باشد. به همین جهت در «پسرانی با گوش‌های شکسته» زندگی پنج نوجوان کشتی‌گیر در طول یک سال از زوایای مختلف نشان داده می‌شود و فیلمساز تلاش می‌کند پس‌زمينه‌های
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این مستند 70 دقیقه ای که تهیه کنندگی آن  را سیامک شایقی برعهده داشته، روایت کننده بلوغ نوجوانان کشتی‌گیری است که قهرمانی المپیک را آرزو دارند ولی آنچه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نه تنها قهرمانی بلکه واقعیات و مصائب زندگی خودشان است. این مستند که اولین مستند در مورد رشته کشتی به شمار می رود تاکنون مورد توجه اهالی این رشته قرار گرفته است چرا که آنها بر این باورند این مستند توانسته نگاه درستی به زندگی نوجوانان کشتی داشته باشد. عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: نیما شایقی  ، تهیه‌کننده: سیامک شایقی  ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: ایمان توکلی ، مدیر تولید: هوشان دلنوازی  تهیه‌کنندگان همکار: گلریز کلاهی، دیوید الموتی، نیما شایقی  ، مشاوران تهیه: فریدون آو، ایرج شیروانی، دامنیک یانگ  ، مدیر تصویربرداری: ایرج حقیقی‌پور، راجر ایتان  ، تدوین: آرتو سلمی  ، موسیقی: کایرون مگوایر  ، صدا: میشا اسلامیه، جیمز مرگان، علی ابوالصدق، استیفن باند، حسین ابوالصدق ، اصلاح
به گزارش سرویس فرهنگی-اجتماعی جام نیـوز، اگر چه در قدیم اصطلاحی رایج بود با این مضمون که «مرد است و ابرویش» اما این اصطلاح این روزها جایگاهی نزد پسران ندارد و آنچه در آرایشگاه های زنانه به برداشتن ابرو معروف است در سالنهای آرایش مردانه به آن "کار ابرو" اطلاق میشود و استفاده از لوازم آرایش در آرایشگاه های مردانه کم کم به امری بدیهی تبدیل شده است.   برداشتن ابرو و کارهایی از قبیل مش و رنگن یا رنگهای مد سال که یخی و تیتانیومی است نیز مشتریهای فراوانی دارد و انگار نه انگار که تفاوتی بین آرایشگاه های زنانه و مردانه وجود دارد.   پسرهای جوان در کنار همه اینها، آرایش مو را هم یکی از بخشهای مهم خوشتیپی میدانند، وقتی موها را بلند میکنند، میبافند و مهره میاندازند یا رنگ می کنند، مش های لایت، یا طراحی می کنند، گمان می کنند  که خوش تیپ شده اند و اینطور می خواهند که جلب توجه کنند.   آرایشگاه
رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان گفت: در حال حاضر سه میلیون معلول در کشور وجود دارد که تنها 270 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی بوده و ماهانه معادل 1.5 کیلوگرم گوشت (52 هزار تومان) از سازمان بهزیستی کشور پول دریافت می‌کند. به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی همت محمود نژاد در حاشیه مراسم گردشگری و عیددیدنی معلولان که با حضور حجت الاسلام امرودی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، یحیی سخنگوی معاون امور توانبخشی سازمان بهزستی کشور، عباس جدیدی عضو شورای شهر در پارک بعثت برگزار شد، گفت: محدودیت‌های بسیار زیادی برای معلولان در جامعه وجود دارد؛ این محدودیت‌ها شامل عرصه‌های نمایندگی مجلس، تدریس در دانشگاه‌ها و غیره است و به عنوان رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان خواستار این هستم که این چالش‌های زندگی معلولان رفع و برای بهبود اوضاع زندگی آنان برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گیرد. وی تاکید کرد: خواستار آن هستیم که دولت نگاهی پیشگیرانه به معلولیت‌ها داشته باشد. وی در ادامه تصریح کرد: روزانه 110 نفر در کشور
وب سایت همشهری شش و هفت - آرش جهانگیری:  تئاتر رویاها هفته گذشته سرالكس فرگوسن را روی نیمكت‌ خود دید تا بعد از سه فصل ناكامی، یك بار دیگر خاطرات خوب گذشته برای این ورزشگاه كهنه‌كار زنده شود اما این‌بار فرگوسن نه در كسوت رهبر شیاطین سرخ بلكه سكان دار تیمی ظاهر شد كه ستاره‌های كفش آویخته بریتانیا و ایرلند آن‌را تشكل داده‌بودند. ستاره‌هایی كه بسیاری از آنها فوتبال خود را زیر نگاه سنگین همین مربی آغاز كرده و آخرین عرق‌های خود را هم برای همین مربی به زمین ریختند. ستاره‌هایی كه این بار با لباسی سرخ شانه‌ به شانه بكام افسانه‌ای در مقابل منتخبی از بهترین‌های سال‌های نه چندان دور جهان صف كشیدند تایك بازی خیریه را برای حمایت از كودكان انجام دهند. دیدن دوباره سانترهای مواج بكام روی دروازه، فرارهای ویرانگر مایكل اوون در كنار دیدن فیگوی افسانه‌ای  و یارانش خاطرات شیرین نسلی را دوباره زنده كرد كه روزی عكس‌های ریز و درشت این قهرمانان
  داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم ملی با پیروزی 4 بر صفر برابر هند توانست با خیالی آسوده به دوردوم انتخابی جام جهانی صعود کند. در پایان بازی نوروزی تیم ملی با هند که نزدیک به 30 هزار نفر را به ورزشگاه آزادی کشانده بود ، کارلوس کروش در کنار صف ستاره های جوان تیمش قرار گرفت و با آنها عکس سلفی انداخت. بازیکنانی چون سردار آزمون ، مهدی طارمی و سعید عزت اللهی . او البته پیشتر و در گفت و گوی نوروزی با خبرآنلاین ، با سئوالی درباره جوان کردن تیم ملی ، جابی داده بود که باید تک تک این بچه ها برای پیشرفت ،الگو قرارش دهند.کارلوس در این باره گفت:«ما نیاز به تغییر نسل داشتیم چون فوتبال ایران باید درآن زمان پوست می انداخت. این بچه ها تا امروز خوب پیش آمدند اما حالا زمانش رسیده که برای آینده شان تصمیم بزرگتری بگیرند. آنها باید بروند و به جای بازی در لیگ ایران ، در لیگهای عربی و منطقه به اروپا بروند. باید به درآمد کمتر فکر کنند اما پیشرفت بیشتر. برای شان سخت خواهد بود اما برای رویاهای بزرگ باید سختی بکشند. می توانند همین جا بمانند یا در لیگ هایی در
صاحب‌خبر - به گزارش «نسیم آنلاین» ، «پسرانی از جنس روی» اثر «سوتلانا آلکسیویچ» برنده نوبل ادبیات سال 2015 با ترجمه «ابوالفضل الله‌دادی» و در انتشارات نگاه منتشر شد. این کتاب مستندنگاری‌ای از جنگ شوروی در افغانستان است و نویسنده در آن از زبان فرماندهان، سربازان، پرستاران، مادران، و بیوه‌های سربازان این جنگ به روایت اتفاقات هولناک آن پرداخته است. آلکسیویچ با انتشار این کتاب جان خود را به خطر می‌اندازد و برای نخستین بار سکوت درمورد لشکرکشی شوروی به افغانستان را شکسته و از خیانت، دروغ و تبلیغاتی حکومتی پرده برمی‌دارد که قربانیان آن نسلی هستند که امروزه جامعه کاملاً آن‌ها را طرد کرده است. «پسرانی از جنس روی» روایت نخستین نسل از دست رفته‌ی شوروی است که بر سر جان و روحش قمار شد.  روایت‌های مستند این کتاب ثابت می‌کند بار یکی از عجیب‌ترین جنگ‌های تاریخ، همچنان روی شانه‌های نحیف مادران و خواهران سربازان از دست رفته و به جا مانده سنگینی می‌کند. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «برای آن‌هایی که در جنگ هستند، مرگ راز نیست. کُشتن به سادگی چکاندن یک
محمد نادری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بخش نمایشی برنامه «دورهمی» درباره داستان و نوع نقش ها در آن بیان کرد: نقش ها در بخش های نمایشی این برنامه ایجاب می کند که تا حدی از فضای رئالیستی و واقع گرایانه فاصله بگیریم. وی ادامه داد: من پیش از این در فضای واقع گرایانه کار کرده بودم اما در اینجا ما مجبور هستم که به سمت تیپ حرکت کنم و البته من تمام تلاشم را به کار گرفتم که تیپ صرف نباشد بلکه تیپ- شخصیت باشد. این جنس از کار که همزمان با پخش، ضبط می شود به بازخوردهای مخاطبان وابسته است و ما بخشی از بازخوردها درباره نقش هایمان را از تماشاگران داخل استودیو دریافت می کنیم. بازیگر سریال «شمعدونی» درباره تیپ های مجموعه «دورهمی» بیان کرد: من با توجه به آنچه که خودم روی آنتن می بینم سعی کردم نکاتی را در نقشم رعایت کنم، از جمله اینکه کمتر وارد تیپ شوم و اتفاقا مردم هم دوست دارند شخصیت هایی را که روی آنتن می بینند ما به ازایی داشته باشد. ما به ازای این شخصیت هم بسیاری از جوانانی هستند که با خود حساب می کنند که پدر خانم آینده شان چقدر درآمد دارد و موقعیت مالی
صاحب‌خبر - محمد نادری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بخش نمایشی برنامه «دورهمی» درباره داستان و نوع نقش ها در آن بیان کرد: نقش ها در بخش های نمایشی این برنامه ایجاب می کند که تا حدی از فضای رئالیستی و واقع گرایانه فاصله بگیریم. وی ادامه داد: من پیش از این در فضای واقع گرایانه کار کرده بودم اما در اینجا ما مجبور هستم که به سمت تیپ حرکت کنم و البته من تمام تلاشم را به کار گرفتم که تیپ صرف نباشد بلکه تیپ- شخصیت باشد. این جنس از کار که همزمان با پخش، ضبط می شود به بازخوردهای مخاطبان وابسته است و ما بخشی از بازخوردها درباره نقش هایمان را از تماشاگران داخل استودیو دریافت می کنیم. بازیگر سریال «شمعدونی» درباره تیپ های مجموعه «دورهمی» بیان کرد: من با توجه به آنچه که خودم روی آنتن می بینم سعی کردم نکاتی را در نقشم رعایت کنم، از جمله اینکه کمتر وارد تیپ شوم و اتفاقا مردم هم دوست دارند شخصیت هایی را که روی آنتن می بینند ما به ازایی داشته باشد. ما به ازای این شخصیت هم بسیاری از جوانانی هستند که با خود حساب می کنند که پدر خانم آینده شان چقدر درآمد دارد و موقعیت