تک نوازی عظیمی نژاد و آهنگ شکایت هجران

صاحب‌خبر - شرایط امروز صنعت قطعه به گونه‌ای در حال پیشرفت است که این وضعیت برای قطعه‌سازان خرد به مراتب بسیار بدتر از قطعه‌سازان متوسط و بزرگ کشور است و اگر در روزهای آینده راهکارهایی برای این تعداد تولیدکننده خرد پیش‌بینی نشود شاهد تعطیلی واحدهای ریز و درشت قطعه‌سازی خواهیم بود. متاسفانه قطعه‌سازان کوچک قادر به تامین مواد اولیه خود نیستند بنابراین نمی‌توانند تولید جدیدی در کارگاه‌های خود آغاز کنند چرا که نقدینگی آنها به صفر رسیده است. بسیاری از این قطعه‌سازان تا امروز ناگزیر به تعدیل نیرو کارگاه‌های خود شده‌اند، در نتیجه خودروسازان باید به تعهدات خود عمل کنند و بر اساس قراردادهای کاری خود همانگونه که از قطعه‌ساز انجام بندهای مختلف قرارداد را طلب می‌کنند، پایبند به قراردادها باشند. اگر یک قطعه‌ساز در کیفیت یا زمان تحویل جنس کوتاهی کند، خودروسازان با جریمه از آنها استقبال می‌کنند اما زمان عمل به عهد آنها که می‌رسد بندهای قرارداد یادشان می‌رود. بی‌شک پایبندی به تعهدات از اخلاقیات حرفه‌ای هر شغلی است بنابراین باید دوطرفه باشد
صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در هفته‌ای که پشت سر گذاشته شد شاهد رویدادهای قرآنی متعددی در گوشه و کنار کشورمان بودیم، این هفته با بستری شدن یکی از پیشکسوتان قرآنی کشورمان در بیمارستان و نیز اعلام خبر به تعویق افتادن مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت آغاز شد،‌ با برپایی اولین نشست خبری رئیس جدید شبکه قرآن سیما و انتشار فیلمی از یک قاری نوجوان ادامه یافت و با اعلام جزئیاتی از ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به پایان رسید. پرداختن برنامه افق به موضوع حفظ قرآن در اولین روز این هفته نیز همچون هفته‌‌های گذشته برنامه رادیویی افق به موضوع حفظ قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان، محمود کریمی، معاون آموزش و پژوهش مؤسسه مهد قرآن و سیدمحمود چاوشی، مدیر موسسه مهد قرآن به موضوع حفظ قرآن در کشور پرداخت. در این برنامه اعلام شد که تاکنون به بحث حافظان قرآن به صورت کیفی، نگاه نشده است؛ صدها مسابقه برگزار می‌شود و احتمالا هزینه‌های
حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ادیب یزدی، کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار تکیه حسینی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اربعین حسینی گفت: اربعین بازتاب ملکوتی وقایع عاشوراست؛ با اینکه عاشورا بسیار روز پرمصیبتی است و روز شهادت آقا سالار شهیدان است، اما به نظر من در مقام مقایسه اربعین جانگدازتر است. زخم اربعین به مراتب ماندنی‌تر از روز عاشوراست؛ چرا که روز اربعین روز حسرت است. آنجا که خاندان اهل بیت (ع) جای خالی سیدالشهدا را می‌بینند. حسرت مردمانی که می‌گویند، ما نرسیدیم که بیاییم به مولای عالمیان حضرت اباعبداله الحسین یاری کنیم.وی ادامه داد: یک نوعی سرخوردگی و شرمندگی برای جاماندگان اربعین وجود دارد و این شرمندگی خیلی مقام انسان را بالا می‌برد و دل انسان را می‌شکند. حسرتی که برای روز اربعین
حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ادیب یزدی، کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار تکیه حسینی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اربعین حسینی گفت: اربعین بازتاب ملکوتی وقایع عاشوراست؛ با اینکه عاشورا بسیار روز پرمصیبتی است و روز شهادت آقا سالار شهیدان است، اما به نظر من در مقام مقایسه اربعین جانگدازتر است. زخم اربعین به مراتب ماندنی‌تر از روز عاشوراست؛ چرا که روز اربعین روز حسرت است. آنجا که خاندان اهل بیت (ع) جای خالی سیدالشهدا را می‌بینند. حسرت مردمانی که می‌گویند، ما نرسیدیم که بیاییم به مولای عالمیان حضرت اباعبداله الحسین یاری کنیم.وی ادامه داد: یک نوعی سرخوردگی و شرمندگی برای جاماندگان اربعین وجود دارد و این شرمندگی خیلی مقام انسان را بالا می‌برد و دل انسان را می‌شکند. حسرتی که برای روز اربعین
صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار مهر، تیم تراکتورسازی تبریز آخرین بار هواداران پرشور خود را در دیدار برابر النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا دیده است. دیدار تیم های تراکتورسازی ایران و النصر امارات از چارچوب بازیهای هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارم خرداد سال جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد و پس از آن زمین چمن این ورزشگاه مورد ترمیم قرار گرفت تا تراکتورسازی بازی های خود را در ورزشگاه اختصاصی خود برگزار کند. تراکتوری ها دو هفته قبل بازگشت خود به ورزشگاه یادگار امام (ره) را با تساوی برابر صنعت نفت آبادان تجربه کردند اما در آن بازی هواداران تراکتورسازی از حضور در ورزشگاه محروم بودند. امروز جمعه اما تراکتورسازی باید در ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام (ره) از ماشین سازی میزبانی کند و این دیدار به نوعی دید و بازدید تراکتور با هواداران پر شور خود پس از ۲۴۷ روز خواهد بود. ∎
صاحب‌خبر - به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، آیت الله جوادی آملی در باب جانفشانی های شهدای آتش نشان فرموده بود؛ «ایثار، امر مقدسی است، اگر کسی نگذارد سیل یا آتش به حیات، مال یا حیثیت کسی آسیب برساند، از اهل بهشت است. این گذشت را حسین بن علی (علیه السلام) به ما آموخت. کسی که در آتش برود و نگذارد دیگری بسوزد، او اهل بهشت است. این برترین و بارزترین چهره انسان است. سلام خدا بر ایثارگران، رحمت خدا به خاندان آنها.» دیروز مردم تهران به نمایندگی از مردم ایران برای بزرگداشت و تکریم شهدای آتش نشان جانفشان، سنگ تمام گذاشتند. آنها آمده بودند تا با خانواده های بزرگوار این عزیزان همدردی و همگامی کنند. آمده بودند بگویند؛ عشق است بر آسمان پریدن صد پرده به هر نفس دریدن گفتم که دلا مبارکت باد در حلقه عاشقان رسیدن عملیات اطفای حریق در ساختمان پلاسکو نمادی از همراهی و همگرایی مسئولین در این حادثه بود. کار جهادی شهرداری تهران در فیصله بخشیدن به این حادثه در خور تقدیر و تشکر است. کار آتش
مرگ حق است و آنکس که ایمان دارد مرگ حق است در مواجهه با از دست رفتن ها شوکه نمی¬شود، استرجاع می خواند و به ادامه مسیر و طی کردن منزل های پیش رو می پردازد تا نوبت به خودش رسد اما آنکس که هنوز مسائل ازلی و ابدی هستی برایش قطعی نشده در رویاروئی با پدیده ی بی بازگشت مرگ شوکه شده و یا احساس خلا و بی تصمیمی می کند.  ناگفته پیداست زمان و چگونگی مرگ اشخاص و نیز کیستی متوفی در چگونگی عکس العمل اشخاصی که شناختی از آن مرحوم دارند بی تاثیر نیست و کیفیت مواجهه و عکس العمل دیگران نسبت به مرگ انسانها می تواند از نتایج این شناخت تلقی گردد.می¬توان بدیهی فرض کرد که اگر مرگی قبل از کهن سالی رخ دهد و اگر ناگهانی رخ دهد و اگر در میانه ی تلاش های روزمره متوفی اتفاق افتاده باشد؛ وقوعش و البته باورش برای آشنایان متوفی شوک آورتر میگردد. همینگونه هر چه فرد خاموش شده، انسانی مثمرثمر تر باشد و تاثیر عمل ش وسعت گسترده تری از اجتماعی را در برگیرد و هرچه جامعه ای امیدی بیشتر به آینده فکر و عمل متوفی بسته باشد و آثار و خاطرات بیشتری
مرگ حق است و آنکس که ایمان دارد مرگ حق است در مواجهه با از دست رفتن ها شوکه نمی¬شود، استرجاع می خواند و به ادامه مسیر و طی کردن منزل های پیش رو می پردازد تا نوبت به خودش رسد اما آنکس که هنوز مسائل ازلی و ابدی هستی برایش قطعی نشده در رویاروئی با پدیده ی بی بازگشت مرگ شوکه شده و یا احساس خلا و بی تصمیمی می کند.  ناگفته پیداست زمان و چگونگی مرگ اشخاص و نیز کیستی متوفی در چگونگی عکس العمل اشخاصی که شناختی از آن مرحوم دارند بی تاثیر نیست و کیفیت مواجهه و عکس العمل دیگران نسبت به مرگ انسانها می تواند از نتایج این شناخت تلقی گردد.می¬توان بدیهی فرض کرد که اگر مرگی قبل از کهن سالی رخ دهد و اگر ناگهانی رخ دهد و اگر در میانه ی تلاش های روزمره متوفی اتفاق افتاده باشد؛ وقوعش و البته باورش برای آشنایان متوفی شوک آورتر میگردد. همینگونه هر چه فرد خاموش شده، انسانی مثمرثمر تر باشد و تاثیر عمل ش وسعت گسترده تری از اجتماعی را در برگیرد و هرچه جامعه ای امیدی بیشتر به آینده فکر و عمل متوفی بسته باشد و آثار و خاطرات بیشتری
مرگ حق است و آنکس که ایمان دارد مرگ حق است در مواجهه با از دست رفتن ها شوکه نمی¬شود، استرجاع می خواند و به ادامه مسیر و طی کردن منزل های پیش رو می پردازد تا نوبت به خودش رسد اما آنکس که هنوز مسائل ازلی و ابدی هستی برایش قطعی نشده در رویاروئی با پدیده ی بی بازگشت مرگ شوکه شده و یا احساس خلا و بی تصمیمی می کند.  ناگفته پیداست زمان و چگونگی مرگ اشخاص و نیز کیستی متوفی در چگونگی عکس العمل اشخاصی که شناختی از آن مرحوم دارند بی تاثیر نیست و کیفیت مواجهه و عکس العمل دیگران نسبت به مرگ انسانها می تواند از نتایج این شناخت تلقی گردد.می¬توان بدیهی فرض کرد که اگر مرگی قبل از کهن سالی رخ دهد و اگر ناگهانی رخ دهد و اگر در میانه ی تلاش های روزمره متوفی اتفاق افتاده باشد؛ وقوعش و البته باورش برای آشنایان متوفی شوک آورتر میگردد. همینگونه هر چه فرد خاموش شده، انسانی مثمرثمر تر باشد و تاثیر عمل ش وسعت گسترده تری از اجتماعی را در برگیرد و هرچه جامعه ای امیدی بیشتر به آینده فکر و عمل متوفی بسته باشد و آثار و خاطرات بیشتری
مرگ حق است و آنکس که ایمان دارد مرگ حق است در مواجهه با از دست رفتن ها شوکه نمی¬شود، استرجاع می خواند و به ادامه مسیر و طی کردن منزل های پیش رو می پردازد تا نوبت به خودش رسد اما آنکس که هنوز مسائل ازلی و ابدی هستی برایش قطعی نشده در رویاروئی با پدیده ی بی بازگشت مرگ شوکه شده و یا احساس خلا و بی تصمیمی می کند.  ناگفته پیداست زمان و چگونگی مرگ اشخاص و نیز کیستی متوفی در چگونگی عکس العمل اشخاصی که شناختی از آن مرحوم دارند بی تاثیر نیست و کیفیت مواجهه و عکس العمل دیگران نسبت به مرگ انسانها می تواند از نتایج این شناخت تلقی گردد.می¬توان بدیهی فرض کرد که اگر مرگی قبل از کهن سالی رخ دهد و اگر ناگهانی رخ دهد و اگر در میانه ی تلاش های روزمره متوفی اتفاق افتاده باشد؛ وقوعش و البته باورش برای آشنایان متوفی شوک آورتر میگردد. همینگونه هر چه فرد خاموش شده، انسانی مثمرثمر تر باشد و تاثیر عمل ش وسعت گسترده تری از اجتماعی را در برگیرد و هرچه جامعه ای امیدی بیشتر به آینده فکر و عمل متوفی بسته باشد و آثار و خاطرات بیشتری