xnxxدوجنسه انیمیشن

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین علمدار کارگردان انیمشین «بچه‌های شهر خرم» گفت: فرآیند ساخت انیمیشن بسیار پیچیده است و ساخت یک فیلم انیمیشن چند سال زمان می‌برد، مقایسه انیمیشن ایران با انیمیشن هالیوود کار درستی نیست این که بگویند این کار ارزشی ندارد و از نظر هنری، فنی و تکنیکی در شان سینمای ایران نیست بسیار اشتباه است.  محمد حسین علمدار، با بیان این که انیمیشن ایران را باید با سینمای ایران مقایسه کرد گفت: انیمیشن ایران را باید در سینمای ایران مقایسه کرد چون انیمیشن ایران باید به سینمای ایران بیاید نه به سینمای غرب، آمریکای شمالی و دیگر کشورها. برای مثال در مورد فیلم بنده این کار با بودجه محدودی ساخته شد این که بعضی فکر می‌کنند حمایت همه جانبه دولت پشت سر این کار است باید بگویم که این طور نیست کار انیمیشن به طور کلی بودجه محدودی دارد.   این کارگردان کشورمان عنوان کرد: تصمیم بر حذف انیمیشن در سال جاری باعث شد که در انیماتورها احساس سرخوردگی ایجاد شود، عده‌ای که در آغاز
به گزارش خبرگزاری فارس، کمال تبریزی که در فیلم آخر خود «طعم شیرین خیال» از انیمیشن استفاده کرده درباره عرصه انیمیشن گفت: واقعاً کار کردن در حوزه انیمیشن برای هر کارگردانی، حداقل برای من بسیار وسوسه‌کننده است. در کارهایی هم که قبلاً داشته‌ام حداقل سعی کرده‌ام به این حوزه نزدیک شوم، ولی فکر می‌کنم از زاویه دید کارگردانی، دنیای انیمیشن تفاوت‌های اصولی با سینمای رئالی که کار می‌کنیم دارد. کارگردان سریال «ابله» تاکید کرد: وقتی ما فیلم رئال کار می‌کنیم شکل واقعی دارد و تنها بخشی از آن‌چه در ذهن داریم می‌تواند شکل بگیرد. اما در عرصه پویانمایی همه آن‌چه در تخیلمان داریم می‌توانیم به تصویر تبدیل کنیم و این ویژگی سینمای انیمیشن است که می‌توان مطابق عین به عین مفهومی که در ذهن‌تان شکل گرفته به تصویری تبدیل کنید که یک نوع ارتباط بی‌واسطه با ذهن مخاطب برقرار کند. این کارگردان سینما درباره استعدادهای جدید  و حضور جوانان در عرصه پویانمایی گفت: جوانان امروز خیلی موفق هستند و به
به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمسعود صفوی تهیه کننده مجموعه انیمیشن «تاریخ از این ور» درباره این اثر که محصولی مشترک از مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری و مرکز پویانمایی صبا است، گفت: انیمیشن «تاریخ از این ور» در ۵۲ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای طی ۳ سال تولید شده و یکی از سخت‌ترین پروژه‌های مرکز انیمیشن حوزه هنری بوده است؛ چرا که می‌خواستیم موضوعی جدی مانند تاریخ را با زبان طنز در یک انیمیشن بگنجانیم. وی ادامه داد: بیش از یک سال نگارش و تحقیقات این انیمیشن به طول انجامید و همچنین پیش تولید این اثر بسیار سخت بود؛ چرا که تمام دوران‌هایی تاریخی که در این انیمیشن بر روی آن‌ها کار شده است به لحاظ طراحی شخصیت‌ها، فضا‌ها و لباس‌ها متفاوت بود. این انیمیشن ۳۰۰ کاراکتر دارد و فضاهای متنوعی در آن به نمایش گذاشته می‌شود و به طور مثال نوع رنگ بندی و فضاسازی زمان معاصر در این انیمیشن با زمانی که تاریخ روایت می‌شود متفاوت است. صفوی با بیان این که انیمیشن «تاریخ از این ور»
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا  ،سیدمسعود صفوی؛ تهیه کننده و مدیر مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری اینگونه از اثرهنری خود می گوید: انیمیشن "مجلس آینه" اثری تک‌قسمتی مبتنی بر تعزیه ضامن آهو و با ساختاری متفاوت است. این انیمیشن به کارگردانی آقای آقاجانی که با تکنیک کات اوت دو بعدی طراحی شده است. وی افزود: این اولین بار در ایران است که قالب تعزیه روی انیمیشن پیاده سازی می‌شود. طراحی صحنه این انیمیشن به گونه ای است که گویی مخاطب در یک مجلس تعزیه خوانی حاضر شده است.  این کار برای مخاطب کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است. در انتخاب مضامین این مجموعه انیمیشنی تلاش کردیم تا داستان هایی که به لحاظ مذهبی و تاریخی سندیت دارند مورد توجه قرار گیرند و با رنگ و لعاب انیمیشن جذاب تر ارائه شوند. تهیه کننده انیمیشن "مجلس آینه ادامه داد: در این اثر به سه فضای نقاشی های قهوه خانه ای، چاپ سنگی و تصویرگری و بداهه تاکید شده و این گروه تولیدی به سمتی حرکت کرده که شخصیت های کارها بیشتر تیپ شده اند و همچون چاپ سنگی
به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» روز گذشته 6 شهریور ماه در حاشیه اکران خصوصی تازه‌ترین انیمیشن سینمایی کشور در تالار سوره حوزه هنری، از لوگوی جدید این اثر رونمایی شد و به طور رسمی فعالیت تبلیغاتی برترین پروژه انیمیشن سینمای ایران برای اکران داخلی آغاز شد.   «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری درباره پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.   «شاهزاده روم» محصول سینمایی گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بسیاری از اهالی سینما و متخصصین این حوزه را به تحسین آن وا داشت و توانست لوح تقدیر ویژه جشنواره را از دبیر جشنواره دریافت کند.   لوگوی جدید این اثر با بهره‌گیری از نماد پروانه و
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، رضا انصاریان درمورد برگزاری دومین همایش ملی انیمیشن ایران اظهار داشت: بخش هایی از این رویداد نمی تواند شکل اجرایی به خود گیرد، اما همین گردهم آیی انیماتورها و کارشناسان، ارتباطات جدیدی را رقم می زند و نتیجه آن می تواند تولید آثاری متفاوت باشد. وی درباره کارگروه «سینما در انیمیشن و انیمشین در سینما» به ذکر نکاتی پرداخت و گفت: سینما در انیمیشن یعنی فیلم هایی انیمیشن که دارای زبان و کلام سینما هستند و انیمیشن در سینما عبارت است از کاربرد انیمیشن در فیلم های سینمایی که اغلب با عنوان Visual Effect یا جلوه های ویژه بصری از آن یاد می شود. انصاریان تصریح کرد: این کارگروه با بررسی معضلات این حیطه می تواند مسیر مشخصی را برای فیلم های انیمیشن عرضه شده فراهم کند. به عبارت دیگر سال های گذشته که فیلم های انیمیشن فرصتی را برای اکران به دست نیاوردند؛ کارگردان ها نیز مواردی را که برای اکران از یاد برده اند که دومین همایش ملی انیمشن ایران به آسیب شناسی این موارد می پردازد. وی با اشاره به وضعیت کنونی انیمیشن افزود: این هنر در مقطعی
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، رضا انصاریان درمورد برگزاری دومین همایش ملی انیمیشن ایران اظهار داشت: بخش هایی از این رویداد نمی تواند شکل اجرایی به خود گیرد، اما همین گردهم آیی انیماتورها و کارشناسان، ارتباطات جدیدی را رقم می زند و نتیجه آن می تواند تولید آثاری متفاوت باشد. وی درباره کارگروه «سینما در انیمیشن و انیمشین در سینما» به ذکر نکاتی پرداخت و گفت: سینما در انیمیشن یعنی فیلم هایی انیمیشن که دارای زبان و کلام سینما هستند و انیمیشن در سینما عبارت است از کاربرد انیمیشن در فیلم های سینمایی که اغلب با عنوان Visual Effect یا جلوه های ویژه بصری از آن یاد می شود. انصاریان تصریح کرد: این کارگروه با بررسی معضلات این حیطه می تواند مسیر مشخصی را برای فیلم های انیمیشن عرضه شده فراهم کند. به عبارت دیگر سال های گذشته که فیلم های انیمیشن فرصتی را برای اکران به دست نیاوردند؛ کارگردان ها نیز مواردی را که برای اکران از یاد برده اند که دومین همایش ملی انیمشن ایران به آسیب شناسی این موارد می پردازد. وی با اشاره به وضعیت کنونی انیمیشن افزود: این هنر در مقطعی
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، رضا انصاریان درمورد برگزاری دومین همایش ملی انیمیشن ایران اظهار داشت: بخش هایی از این رویداد نمی تواند شکل اجرایی به خود گیرد، اما همین گردهم آیی انیماتورها و کارشناسان، ارتباطات جدیدی را رقم می زند و نتیجه آن می تواند تولید آثاری متفاوت باشد. وی درباره کارگروه «سینما در انیمیشن و انیمشین در سینما» به ذکر نکاتی پرداخت و گفت: سینما در انیمیشن یعنی فیلم هایی انیمیشن که دارای زبان و کلام سینما هستند و انیمیشن در سینما عبارت است از کاربرد انیمیشن در فیلم های سینمایی که اغلب با عنوان Visual Effect یا جلوه های ویژه بصری از آن یاد می شود. انصاریان تصریح کرد: این کارگروه با بررسی معضلات این حیطه می تواند مسیر مشخصی را برای فیلم های انیمیشن عرضه شده فراهم کند. به عبارت دیگر سال های گذشته که فیلم های انیمیشن فرصتی را برای اکران به دست نیاوردند؛ کارگردان ها نیز مواردی را که برای اکران از یاد برده اند که دومین همایش ملی انیمشن ایران به آسیب شناسی این موارد می پردازد. وی با اشاره به وضعیت کنونی انیمیشن افزود: این هنر در مقطعی
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، رضا انصاریان درمورد برگزاری دومین همایش ملی انیمیشن ایران اظهار داشت: بخش هایی از این رویداد نمی تواند شکل اجرایی به خود گیرد، اما همین گردهم آیی انیماتورها و کارشناسان، ارتباطات جدیدی را رقم می زند و نتیجه آن می تواند تولید آثاری متفاوت باشد. وی درباره کارگروه «سینما در انیمیشن و انیمشین در سینما» به ذکر نکاتی پرداخت و گفت: سینما در انیمیشن یعنی فیلم هایی انیمیشن که دارای زبان و کلام سینما هستند و انیمیشن در سینما عبارت است از کاربرد انیمیشن در فیلم های سینمایی که اغلب با عنوان Visual Effect یا جلوه های ویژه بصری از آن یاد می شود. انصاریان تصریح کرد: این کارگروه با بررسی معضلات این حیطه می تواند مسیر مشخصی را برای فیلم های انیمیشن عرضه شده فراهم کند. به عبارت دیگر سال های گذشته که فیلم های انیمیشن فرصتی را برای اکران به دست نیاوردند؛ کارگردان ها نیز مواردی را که برای اکران از یاد برده اند که دومین همایش ملی انیمشن ایران به آسیب شناسی این موارد می پردازد. وی با اشاره به وضعیت کنونی انیمیشن افزود: این هنر در مقطعی
روانبخش صادقی رییس انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران (آسیفا) در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ثبت صنف انیمیشن در وزارت کار گفت: روز گذشته یکشنبه ۱۳ تیرماه موافقت وزارت کار را برای انتشار آگهی تاسیس صنف جدید انیمیشن در روزنامه های رسمی کشور دریافت کردیم. در این جلسه و بعد از گذشت مدت ها، اجازه اعلام تاسیس صنف در روزنامه ها را به ما دادند. وی ادامه داد: مراحل ثبت صنف انیمیشن در وزارت کار پس از پیگیری های متعدد، طی مراحل مختلف و آماده سازی مدارک لازم به اتمام رسید و به زودی و طی روزهای آینده آگهی تاسیس صنف انیمیشن در روزنامه رسمی چاپ و از طرق مختلف اطلاع رسانی خواهد شد. رییس «آسیفا» تاکید کرد: طبق دستور عمل وزارت کار، با انتشار خبر تاسیس صنف انیمیشن در روزنامه ها، هفت روز کاری زمان داریم تا هنرمندان انیمیشن برای حضور در مجمع عمومی اعلام آمادگی کنند و بعد از آن ۲۰ روز فرصت داریم تا زمان برگزاری مجمع عمومی را برگزار کنیم. وی با اشاره به اینکه بعد از تعطیلات عید فطر اعلام ثبت صنف انیمیشن در روزنامه رسمی چاپ و اطلاع رسانی می