رمان حریم وحرام قسمت آخر

صاحب‌خبر - اخبار مرتبط بازیگر «شهرزاد: بانوان در تئاتر جایگاه مشخص و محکمی پیدا کرده اند دوره های بازیگری مسعود دلخواه برگزار می شود اجرای عمومی نمایش "وقتی یقین ندارید چه می کنید؟" آغاز شد اجرای عمومی نمایش "مضرات دخانیات" آغاز شد مرتضی اسماعیل کاشی کارگاه بازیگری برگزار می کند به گزارش ایسکانیوز به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، این نمایش اثری از "گروه تئاتر سوز" اندیمشک است و با نویسندگی و کارگردانی مهران نظری منش به روی صحنه آمده. سعید جوادی، محمد نوری، نازنین اسعدی، آیدا آبسالان، مهدی آبسالان، پریا یاوری راد، فاطمه پارسا، مهرناز مهرجو نقش آفرینان این اثر نمایشی هستند. و سایر عوامل اجرایی نمایش حرف آخر شب آخر عشق آخر فریاد آخر " که در فضایی فراواقع گرا نوشته و اجرا می شود عبارتند از: مشاور کارگردان: مهرناز مهرجو مدیر تولید: رضا رحیم خانی دستیار کارگردان: عاطفه مقتدایی نیا موسیقی:
صاحب‌خبر - به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این نمایش اثری از "گروه تئاتر سوز" اندیمشک است و با نویسندگی و کارگردانی مهران نظری منش به روی صحنه آمده. سعید جوادی، محمد نوری، نازنین اسعدی، آیدا آبسالان، مهدی آبسالان، پریا یاوری راد، فاطمه پارسا، مهرناز مهرجو نقش آفرینان این اثر نمایشی هستند. و سایر عوامل اجرایی نمایش حرف آخر شب آخر عشق آخر فریاد آخر " که در فضایی فراواقع گرا نوشته و اجرا می شود عبارتند از: مشاور کارگردان: مهرناز مهرجو مدیر تولید: رضا رحیم خانی دستیار کارگردان: عاطفه مقتدایی نیا موسیقی: رضا رحیم خانی، سینا مقتدایی نیا منشی صحنه: سارا عمید طراح صحنه: وحید داودوند گریم: ستار رشنو نقاش: مریم یاموسی تبلیغات: محسن میررضایی امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی : تماشاخانه سه نقطه (ندا طهرانی- مصطفی محمودی) تبلیغات مجازی: طراحان هنر ایرانیان طراح پوستر: سارا رحیم‌خانی انتخاب موسیقی و تنظیم: رضا رحیم خانی و سینا مقتدایی موسیقی: برگرفته از آلبوم بودن و نبودن ساخته ابردیا کیارس، و آلبوم موسیقی فیلم بازی تقلید ساخته الکساندره دسپلات. اجرای پایانی نمایش "حرف
صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرتضی رحمانی موحد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره میزان اثرگذاری بسته شدن سفارت عربستان در ایران در کاهش شمار گردشگران مذهبی اظهار داشت: وقتی حادثه‌ای از این جنس رخ می‌دهد، تأثیرات خود را از نظر تعاملات مردمی می‌گذارد. در این مورد تا اندازه‌ای گردشگری مذهبی ایران از ناحیه کشورهای حوزه خلیج فارس آسیب دید. با وجود آنکه راه‌های دیگری برای حضور این گردشگران جستجو می‌شود، اما از نظر روانی آن اتفاق اثر خود را داشت و در بهار امسال که فصل حضور گردشگران مذهبی با آمار بالا در سال‌های قبل بود، کاهش محسوسی ایجاد شد. رحمانی موحد در واکنش به اعتراض جامعه هتلداران مشهد تحت تأثیر این اتفاق و کاهش 80 درصدی ظرفیت اقامت هتل‌های این شهر عنوان کرد: وقتی آنها وضع‌شان خوب است، چقدر به توسعه گردشگری کمک می‌کنند که وقتی وضع‌شان خراب می‌شود اعتراض و انتظار کمک دارند؟ همچنین مردم ترجیحاً مایلند در ایام تعطیلات به سفرهای زیارتی به مانند مشهد بروند کما اینکه چند وقتی است که مردم سفرهای خود را حتی قبل از عید
صاحب‌خبر - "محسن غرویان" از اساتید حوزه علمیه با اشاره به تفاوت قرائت حسن روحانی از اسلام با برخی روحانیون گفت: حسن روحانی به عنوان یک عالم و دانشمند تحصیل کرده اسلامی که هم در حوزه درس خوانده است و هم در دانشگاه‌های داخلی و خارجی و با علم روز آشناست یک قرائتی از اسلام دارد که تفاوت‌های اساسی با قرائت برخی از آقایان در حوزه دارد. به گزارش عصر ایران، عضو هیئت علمی "جامعه [دانشگاه] المصطفی العالمیه" در مصاحبه اظهار کرد: باید دید میان این دو قرائت کدام برای اسلام و مردم مفیدتر است و به درد مردم می‌خورد و برای جامعه راه گشاست. وی خاطر نشان کرد: قرائت دکتر روحانی از اسلام، قرائت روشنفکرانی مانند شهیدان بهشتی و مطهری است. این افراد آشنا با مسائل روز جهان بوده‌اند. در مقابل افرادی هستند که از اسلام قرائتی سنتی دارند و نوع دیدگاه رییس جمهور در مورد مسائل اسلامی را نمی‌پسندند. لغو کنسرت ها در مشهد غرویان در مورد اجرا نشدن کنسرت در شهر مشهد نیز گفت: این سخنان مبنای فقهی ندارد. نمی‌شود گفت دو دو تا در مشهد می‌شود چهارتا در شیراز
به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا از تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، گروه اجرایی نمایش «حرف آخر شب آخر عشق آخر فریاد آخر» اجرای پایانی خود را امروز جمعه 22 مرداد ماه، ساعت 21، در سالن رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می برد. این نمایش با مدت زمان 75 دقیقه، اثری از گروه تئاتر سوز اندیمشک، به نویسندگی و کارگردانی مهران نظری منش است. ** «بیشعوری» دو اجرایی شد/ احتمال تمدید مجدد اجرای عمومی به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان از نمایش بیشعوری، این اثر نمایشی پنجشنبه 21 مرداد با دو اجرا میزبان مخاطبان شد و امروز 22 مرداد نیز با دو اجرای دیگر به استقبال تماشاچیان خواهد رفت. امکان سنجی برای تمدید مجدد اجرای عمومی این نمایش آغاز شده است. نمایش بیشعوری به کارگردانی علی حسینی اقتباسی از کتاب بی شعوری نوشته خاویر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی است. این نمایش اجراهای خود را از یکشنبه 13 تیرماه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه آغاز کرده و یکبار نیز موفق به تمدید اجرا تا 24 مرداد ماه شده که احتمال تمدید مجدد این اثر همچنان وجود دارد.
به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا از تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، گروه اجرایی نمایش «حرف آخر شب آخر عشق آخر فریاد آخر» اجرای پایانی خود را امروز جمعه 22 مرداد ماه، ساعت 21، در سالن رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می برد. این نمایش با مدت زمان 75 دقیقه، اثری از گروه تئاتر سوز اندیمشک، به نویسندگی و کارگردانی مهران نظری منش است. ** «بیشعوری» دو اجرایی شد/ احتمال تمدید مجدد اجرای عمومی به دلیل استقبال چشمگیر مخاطبان از نمایش بیشعوری، این اثر نمایشی پنجشنبه 21 مرداد با دو اجرا میزبان مخاطبان شد و امروز 22 مرداد نیز با دو اجرای دیگر به استقبال تماشاچیان خواهد رفت. امکان سنجی برای تمدید مجدد اجرای عمومی این نمایش آغاز شده است. نمایش بیشعوری به کارگردانی علی حسینی اقتباسی از کتاب بی شعوری نوشته خاویر کرمنت و ترجمه محمود فرجامی است. این نمایش اجراهای خود را از یکشنبه 13 تیرماه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه آغاز کرده و یکبار نیز موفق به تمدید اجرا تا 24 مرداد ماه شده که احتمال تمدید مجدد این اثر همچنان وجود دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب در قالب یکی از عناوین مجموعه کتاب‌های قفسه آبی این ناشر چاپ شده است و داستانش در شهر کوچکی به اسم گوران می‌گذرد. فرنگیس شخصیت اصلی داستان است که از پس حوادث گوناگون، با پرسش‌های بنیادینی همچون «فعل و عمل درست را چگونه می‌توان تشخیص داد» یا «زندگی با درد و رنج آیا شایسته‌ زیستن هست؟» و... مواجه می‌شود.شخصت فرنگیس، یک زن میانسال است. نگارش این رمان طی ۳ ماه انجام شده و سلیمانی معتقد است مانند دیگر آثارش در آن، در پی طرح سوالات فلسفی است. سنت، تنهایی، ترس، عشق و جنایت از جمله مفاهیم مهم در این رمان هستند.اتفاقات این رمان در بستر زمانی ۲ ماه رخ می‌دهند و فرنگیس در این بازه زمانی تغییر می‌کند. رمان دارای فلش بک های متعدد است و بین زمان حال و گذشته در تناوب است. به این ترتیب، اتفاقات رمان بین سال های اکنون و دهه شصت رخ می دهند. فرنگیس باید با سنت‌های شهر و ولایتش که او را به شدت محدود کرده اند، روبرو شود.«بازی آخر بانو»، «بازی عروس و داماد» و «خاله بازی»،
به گزارش خبرنگار مهر، «حماسه؛ سرآغاز» به عنوان صد و سی و دومین عنوان مجموعه «رمان نوجوان» این ناشر چاپ شده است. این کتاب خود، اولین عنوان از یک سه گانه است که آرین آن را خواهد نوشت. سه گانه مذکور، «پَتَش خُوآرگر» نام دارد.آرین در ابتدای این کتاب هم به این مساله اشاره کرده و آورده است: این سه گانه را که برای نخستین بار در تاریخ، بازآفرینی فضا و داستان های «اَوستا» و «بُندَهش» در کالبد رمان است، تقدیم می کنم به زادگاه پدری ام؛ دیار خیال انگیز سوادکوه، آلاشت و زیرآب که روزگاری «پتش خوآرگر»شان می خوندند. «حماسه؛ سرآغاز» اولین رمان از سه گانه «پتش خوآرگر» است که چهارمین سه گانه ای است که از آرین چاپ می شود.اپام نپات، آراستی، بیشه اروس، چی چست، از تا نس تا، تازش تاریکی، ماهداد، مسمغان، سرآغاز سفر، زوت، روشنایی؛ دیگر بار، ناکامی، گرگسرها، هشدارها و آرزوها، فریشتا، فریا، سنگه سوز، گریز در جنگل، برج فره جای، پرواز بر فراز همه چیز، در قلمرو آتشان بدون دود، تریش اژدها، همچون بیوراسپ، ترتور جادو، از توت بن تا گردو دره، مادر، عقرب کنار رودخانه، پایتخت، اشوزوشت،
به گزارش خبرنگار مهر، کتاب های «نُه مرگ»، «تجریش» و «جنایت جردن» به عنوان ۳ اثر از مجموعه «کتاب های قفسه آبی» نشر چرخ و نشر چشمه به چاپ رسیده اند. از بین ۳ کتاب مذکور، «نه مرگ» توسط نشر چرخ و ۲ عنوان دیگر توسط نشر چشمه به چاپ رسیده اند.از هادی معصوم دوست، پیش از این رمان «به شیوه کیان فتوحی» به چاپ رسیده است که درباره مردی ۳۰ ساله به نام کیان است که در یک شرکت فیلم برداری و تدوین کار می کند. شخصیت کیان به عنوان فردی پایتخت نشین که زندگی و کاراکتر آرامی دارد، از مقطعی از رمان به هم می ریزد و او دیگر آرامش گذشته را ندارد. او از چارچوب های مرتب و منظم زندگی اش عدول کرده و وارد فضای دیگری می شود.  اما رمان «نه مرگ» این داستان نویس، دیگر تنها در یک فضای شهری نمی گذرد، روستا و پاسگاه های بین شهری که در بیابان علم شده اند، نیز در این کتاب به فضاهای داستانی این نویسنده اضافه شده اند.در قسمتی از این کتاب می خوانیم:یاوری حالا اسلحه را گرفته بود سمت من. نفس نفس می زد و قطره های
به گزارش خبرنگار مهر، نشست آسیب شناسی ادبیات ایران عصر دیروز دوشنبه ۳ اسفند حضور حسین پاینده، حمید عبدالهیان و محمدرضا گودرزی در کانون ادبیات ایران برگزار شد. ابتدای این نشست، پاینده به عنوان اولین سخنران این برنامه گفت: یک نکته که درباره رمان فارسی وجود دارد این است که اکثر ما درباره نویسندگان قدیمی رمان، اتفاق نظر داریم. اما همین که چند دهه جلوتر می آییم، این اتفاق نظر درباره آثار از بین می رود و معتقدیم که رمان ایرانی، آنچه که باید باشد تا بدرخشد، نیست. وی در بخشی از سخنان ابتدایی خود گفت: متاسفانه ما در این زمینه دارای فرهنگی هستیم که در آن انتقاد موجب بروز خصومت می شود. نویسنده عالم و دانشمند، از نقد اثرش استقبال می کند چرا که شاید بتواند داستانش را با استفاده از نقدهایی که به کارش می شود، تعدیل کند. مگر سیمین دانشور نبود که گفت کسی حق ندارد کتاب «آتش خاموش» را دوباره چاپ کند؟ دانشور بعد از چاپ این کتاب، معتقد بود که کارش خوب نبوده و گفت داستان هایم مزخرف بوده است. در فرهنگ ما چنین رویکردی کمتر