ترانه سعد ال حلی

سایت بیوگرافیبخش اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها،اخبار هنرمندان رهتا: گفتگو با ترانه مکرم، ترانه سرای ترانه های محبوب ایرانی فیسبوک توییتر گوگل پینترست تلگرامترانه مکرم شاعر و ترانه سرای جوان ایرانی می باشد که ترانه هایش توسط خوانند ه های محبوب کشورمان خوانده شده است.
سایت بیوگرافیبخش اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها،اخبار هنرمندان رهتا: گفتگو با ترانه مکرم، ترانه سرای ترانه های محبوب ایرانی فیسبوک توییتر گوگل پینترست تلگرامترانه مکرم شاعر و ترانه سرای جوان ایرانی می باشد که ترانه هایش توسط خوانند ه های محبوب کشورمان خوانده شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، شباهت‌های بین این دو ترانه آنقدر زیاد است كه موجب مطرح شدن بحث كپی رایت شده است.طنین پیانو، لحنی شكننده اما مبارزه جویانه، همراهی گروه كر، همه و همه یادآور ترانه مشهور «بگذار برود» از انیمیشن «یخ زده» دیسنی است.ترانه «رقص روی یخ و برف» یكی از ۱۰ ترانه رسمی است كه پكن به عنوان كاندیدای شهر برای بازی‌های زمستانی ۲۰۲۲ معرفی كرده است.كاربران چینی اینترنت باور دارند كه تم ترانه مدعی ۲۰۲۲ پكن كه سان نان و تان جینگ خوانندگان آن هستند نسخه كپی «بگذار برود» است كه ایدینا منزل در نقش السا در «یخ زده» اجرا كرد.منتقدی در یك سایت چینی نوشته است: آنها خیلی هوشمندانه عمل كرده‌اند. هر چه را كه می‌شد تغییر داده‌اند. اما در هر حال موسیقی و ریتم كاملا شبیه یكدیگر هستند و شما تصور می‌كنید كه دارید «بگذار برود» را گوش می كنید.كاربر دیگری نوشته است، نمی شود گفت این ترانه كپی آن ترانه است، اما اقتباسی كامل از آن است.یك ویدیو كه در چین خیلی هم دیده شده همه شباهت‌های
مهدی موسوی شاعر و محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: چندی پیش کتابی را با عنوان «از لاله زار تا جمهوی» گردآوری و با همکاری نشر نیماژ منتشر کردم که اثری در معرفی ترانه سرایان دهه ۸۰ بود. اما در حال حاضر مشغول کار روی اثر جدیدی هستم که در آن قصد دارم ترانه سرایان دهه ۹۰ را معرفی کنم.وی افزود‌: برای کتاب مذکور، فراخوانی منتشر شده که به همراه آن، به دوستان ترانه سرا پیشنهاد می‌کنم آثار نمونه شان را برایمان ارسال کنند که شعریت داشته باشند چرا که ترانه وقتی روی کاغذ باشد دیگر از توانایی‌های موسیقایی برخوردار نیست و آنچه به مخاطب انگیزه می دهد، به سراغش برود ظرافت‌های شاعرانه است.این محقق در ادامه گفت: نامی که برای کتاب مذکور در نظر گرفته‌ایم، «ترانه روزگار ما» نام دارد و ترانه سرایان می‌توانند ترانه های خود را با شرایطی که در ادامه اشاره می‌کنم، تا پایان شهریور به نشانی این پست الکترونیکی ارسال کنند: Mi_mousaviii@yahoo.comوی در پایان درباره مشخصات آثار و شرایط چاپ ترانه های ارسالی گفت: تعداد
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر سریال «شهرزاد» در کنار عکسی از هما روستا قسمتی از نمایشنامه «آناکارنینا»  را در اینستاگرام منتشر کرد : «دیشب از خواب بیدار شدم، "ولادی". پدرم کنار تخت نشسته بود. داشت به من نگاه می‌کرد. انگار من از همین نگاه بود که یه دفعه بیدارشده بودم. به من خندید. اشاره کرد که بلندشم و همراهش بِرم. من بلند شدم و همراهش رفتم. ما از کنار تو و "الکساندرا" گذشتیم. از در بیرون رفتیم. برف نمی‌بارید، "ولادی"، اما زمین پُر از برف بود. من به آسمون نگاه کردم. ماه همه‌جا رو روشن کرده بود. پدرم جلو می‌رفت و من پُشت‌سرش. ما از توی برف راه باز می‌کردیم و می‌رفتیم تا به جنگل صنوبرها رسیدیم. پدرم با دست جایی رو نشونم داد. نگاه کردم. گوزن‌ها اون‌جا بودن، "ولادی". اون همه گوزن زیر نور ماه واساده بودن. من گریه‌ام گرفت، "ولادی". نمی‌دونم چرا. فقط گریه‌ام گرفت و گریه کردم. پدرم من رو بغل کرد. مثل همون وقت‌ها که بغلم می‌کرد. من گرم شدم، "ولادی". توی بغل پدرم خواب رفتم... خوابم می‌آد، "ولادی". می‌خوام به اندازه‌ی
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر سریال «شهرزاد» در کنار عکسی از هما روستا قسمتی از نمایشنامه «آناکارنینا»  را در اینستاگرام منتشر کرد : «دیشب از خواب بیدار شدم، "ولادی". پدرم کنار تخت نشسته بود. داشت به من نگاه می‌کرد. انگار من از همین نگاه بود که یه دفعه بیدارشده بودم. به من خندید. اشاره کرد که بلندشم و همراهش بِرم. من بلند شدم و همراهش رفتم. ما از کنار تو و "الکساندرا" گذشتیم. از در بیرون رفتیم. برف نمی‌بارید، "ولادی"، اما زمین پُر از برف بود. من به آسمون نگاه کردم. ماه همه‌جا رو روشن کرده بود. پدرم جلو می‌رفت و من پُشت‌سرش. ما از توی برف راه باز می‌کردیم و می‌رفتیم تا به جنگل صنوبرها رسیدیم. پدرم با دست جایی رو نشونم داد. نگاه کردم. گوزن‌ها اون‌جا بودن، "ولادی". اون همه گوزن زیر نور ماه واساده بودن. من گریه‌ام گرفت، "ولادی". نمی‌دونم چرا. فقط گریه‌ام گرفت و گریه کردم. پدرم من رو بغل کرد. مثل همون وقت‌ها که بغلم می‌کرد. من گرم شدم، "ولادی". توی بغل پدرم خواب رفتم... خوابم می‌آد، "ولادی". می‌خوام به اندازه‌ی
حسین صفا شاعر و ترانه سرایی است که تا به امروز ترانه های زیادی را برای محسن چاووشی سروده است. اولین کتاب غزلیات او با نام کنار پلی تاریک و چند غزل برای زنم در فروردین 1388 به چاپ رسید.   این ترانه‌سرا این بار در آستانه سالروز شهادت دخت نبی اکرم، حضرت زهرا (س)، ترانه‌ای به نام «درد کشیده» را به ساحت مقدس این حضرت تقدیم کرده است.   خوانش این ترانه این‌بار با صدای صابر خراسانی است. سعید عظیمی تنظیم و آهنگسازی و سعید شایان میکس و مسترینگ این اثر را انجام دادند.   صوت ترانه «درد کشیده»     متن ترانه را هم در ادامه می‌خوانید:   با دستای لرزون نشست پهلوم و آه کشیدش و آه شکست پهلوم
به گزارش خبرنگار مهر، نشر بوتیمار کتابی از هادی حسینی‌نژاد روزنامه‌نگار و ترانه‌سرای معاصر را با عنوان «ترانه‌ای که من می‌شناسم» در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد کرد که به گفته نویسنده رساله‌ای است در باب ترانه و ترانه نویسی. حسینی‌نژاد در گفتگویی با خبرنگار مهر درباره این کتاب و آنچه در آن عنوان شده است، اظهار کرد: مباحث این کتاب، بحث‌هایی نظری و تجربی درباره ترانه است که استراتژی اصلی‌اش، به چالش کشیدن باورهای مرسوم درباره ترانه است. وی در این زمینه ادامه داد: ترانه -البته با تعریف مدرن آن- عمر کوتاهی داشته و در همین عمر کوتاه، فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کرده که از آن جمله می‌توان به وقفه ۲۰ ساله جریان ترانه‌سرایی فارسی بعد از انقلاب اشاره کرد. از سوی دیگر «ترانه»، با همان سرنوشتی که «تصنیف» به آن دچار بوده، دست به گریبان بوده است و آن تبری جستن جامعه شعری از آن بوده است و در کنار آن اصولا تصویری که از ترانه مرسوم است، علی‌رغم تعاریفی که ترانه‌سرایان با ارائه آن خواستند
به گزارش خبرنگار مهر، نشر بوتیمار کتابی از هادی حسینی‌نژاد روزنامه‌نگار و ترانه‌سرای معاصر را با عنوان «ترانه‌ای که من می‌شناسم» در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد کرد که به گفته نویسنده رساله‌ای است در باب ترانه و ترانه نویسی. حسینی‌نژاد در گفتگویی با خبرنگار مهر درباره این کتاب و آنچه در آن عنوان شده است، اظهار کرد: مباحث این کتاب، بحث‌هایی نظری و تجربی درباره ترانه است که استراتژی اصلی‌اش، به چالش کشیدن باورهای مرسوم درباره ترانه است. وی در این زمینه ادامه داد: ترانه -البته با تعریف مدرن آن- عمر کوتاهی داشته و در همین عمر کوتاه، فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کرده که از آن جمله می‌توان به وقفه ۲۰ ساله جریان ترانه‌سرایی فارسی بعد از انقلاب اشاره کرد. از سوی دیگر «ترانه»، با همان سرنوشتی که «تصنیف» به آن دچار بوده، دست به گریبان بوده است و آن تبری جستن جامعه شعری از آن بوده است و در کنار آن اصولا تصویری که از ترانه مرسوم است، علی‌رغم تعاریفی که ترانه‌سرایان با ارائه آن خواستند
این روزها تتوی ترانه یکی از بحث‌های داغ است. تتویی که روی ساعد او نقش بسته و در عکس‌های نشست خبری عوامل فیلم فروشنده مشخص شد. وبسایت‌های اصولگرا با انتقاد از تتوی نماد فمینیسم او را “ضد مرد” و یا “مدافع سقط جنین” نامیدند. با وجود این انتقادها اما علیدوستی با ارسال توضیحی در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد که “قطعا” فمینیست است و در عنوان توئیت خود نوشته: «Keep calm and YES I’m a feminist» او پستی از ایسنتاگرام خود را که مربوط به یک سال پیش بود در توییتر بازنشر کرد که در آن نوشته بود: “اگر سوءتفاهم یا واهمه‌ای از این کلمه دارید، به جای اتکا به روایت رسانه ‌هایی که عمری است اخبارمان را تحریف و روند رسیدن اطلاعات به ما را مهندسی می‌کنند، از گوگل استفاده کنید. خودتان تحقیق کنید و اگر فمینیسم همان فرقه‌ عقده‌گشایانه‌ مردستیز و خانمان برانداری بود که در گوش ما خواندند، باز آن را پس بزنید.” او با بیان این که خود و همسرش نقشی برابر را در زندگی برعهده دارند، ابراز امیدواری کرد که مخاطبانش هم فمینیست باشند و یا این که