جذاب
دیده شده ها

�������� ��������������

صاحب‌خبر - به گزارش بولتن نیوز،مشاور رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه با "هافینگتن پست عربی" خاطرنشان کرد، ترکیه هر خبر حاوی سخنان فتح الله گولن را «تبلیغات به نفع تروریسم» می داند. وی با این حال تایید نکرد که آیا ترکیه رسما به عربستان
صاحب‌خبر - به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از هافینگتون‌پست، مشاور رئیس‌جمهوری ترکیه بدون اینکه تایید کند آیا به دلیل اینکه شبکه العربیه گفت‌وگو با فتح‌الله گولن را پخش کرده، ترکیه به‌طور رسمی به عربستان اعتراض کرده است یا
به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی شرکت رویال داچ شل در گفت‌وگو با شبکه العربیه با اشاره به تحریم های ایران و انعقاد این قرارداد گفت: این قرارداد کاملا روال قانونی خود را طی کرده و مدیران این شرکت هیچ نگرانی بابت آینده
صاحب‌خبر - به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل
صاحب‌خبر - شبکۀ العربیه در واقع جزئی از گروه (MBC Group) در بخش خاورمیانه است. مؤسس گروه ام‌بی‌سی ولید بن‌ ابراهیم برادر زن (سوم) ملک فهد است. از زمانی که اولین شبکه گروه ام بی سی در سال 1991 میلادی در لندن تأسیس شد، تاکنون رویکرد این گروه نسبت به خاندان
صاحب‌خبر - به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری العالم، شبکۀ العربیه در واقع جزئی از گروه (MBC Group) در بخش خاورمیانه است. مؤسس گروه ام‌بی‌سی ولید بن‌ ابراهیم برادر زن (سوم) ملک فهد است. از زمانی که اولین شبکه گروه ام بی سی در
صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاری مهر، امسال در حالی خیمه های ماتم شهادت فرزند رسول الله در سراسر جهان برپا گردید؛ که امت پیامبر اسلام در نقاط مختلف به خاک و خون کشیده شده و در آتش جنگ های برافروخته شده از سوی دشمنان اسلام و نیز جهل حاکمان شان می سوختند.
صاحب‌خبر - به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، امسال در حالی خیمه های ماتم شهادت فرزند رسول الله در سراسر جهان برپا گردید؛ که امت پیامبر اسلام در نقاط مختلف به خاک و خون کشیده شده و در آتش جنگ های برافروخته شده از سوی دشمنان اسلام و نیز جهل
صاحب‌خبر - به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، امسال در حالی خیمه های ماتم شهادت فرزند رسول الله در سراسر جهان برپا گردید؛ که امت پیامبر اسلام در نقاط مختلف به خاک و خون کشیده شده و در آتش جنگ های برافروخته شده از سوی دشمنان اسلام و نیز جهل
صاحب‌خبر - به گزارش بولتن نیوز، به نقل از پایگاه "وطن سرب،" فرمانده عملیات مشترک عراق با صدور فرمانی خبرنگار الحدث ( از کانال های زیر مجموعه شبکه سعودی العربیه) را به سبب پوشش نادرست اخبار از منطقه درگیری نبرد موصل اخراج کرد. شبکه کردی
رای الیوم افزود: شبکه العربیه این گزارش را به یک موسسه سوئدی نسبت داد و اینگونه ٬این خبر العربیه خوشحالی وهلهله برخی عربستانی ها مواجه شد و به خیال خود چون یک منبع بی طرف گفته است که ایران دومین کشور نژادپرست در جهان است ٬ این بسیار مهم
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو شبکه خبری تلویزیونی العربیه عربستان در اقدامی ناگهانی در بحبوحه تنش های میان ریاض و بیروت، دفاتر خود را در لبنان تعطیل و ۲۷ کارمند آن را اخراج کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز
به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري دانشجو، شبکه خبری العربیه عربستان در ادامه بحران در روابط ریاض و بیروت، دفاتر خود را در لبنان تعطیل و 27 کارمند آن را اخراج کرد.   رویترز از بیروت گزارش داد: عربستان که پیش
حسن هانی زاده  شبکه تلویزیونی العربیه که مقر آن در دبی قرار دارد ،مستندی در مورد دبیر کل حزب الله لبنان پخش کرد اما این مستند بجای تخریب سید حسن
به گزارش پایگاه خبری العهد، «ترکی الدخیل» که مدیر شبکه العربیه بوده جای خود را به «سلمان الدوسری» سردبیر روزنامه الشرق الاوسط داده است.بر این اساس، علت برکناری الدخیل پخش فیلم مستند از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بوده است.از
شبکه ماهواره‌ای العربیه عملیات مقاومتی "مهند عقبی" در پایانه اتوبوس‌های شهر بئر السبع را که منجر به هلاکت یک افسر و یک شهرک‌نشین صهیونیست شد، "تجاوز" توصیف کرد تا بار دیگر باعث خشم و ناراحتی فلسطینیان شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان
شبکه سعودی العربیه در خبری فوری و نیز در صفحه های خود در فیس بوک و تویتر مدعی شد که "مقاومت مردمی" با خودروی بمب گذاری شده، "مسجد حوثی ها" در منطقه الرماح در صنعا را هدف قرار داده، اما ساعاتی بعد،
این شبکه تلویزیونی پس از نشر خبر به صورت "خبر فوری"، در صفحه های خود در فیسبوک و توییتر هم نوشت که گروه موسوم به "مقاومت مردمی" با یک خودروی بمب گذاری شده به مسجدی متعلق به حوثیها در محله حی الرماح حمله کرد. در حالی که این مسجد در اصل متعلق